Obegripliga insikter och så vidare

Publicerad 2013-01-13 20:03:00 i Allmänt,

Här sitter jag, glad och upprymd med fånig musik från åttiotalet. Om jag hade fått bestämma vilket årtionde jag skulle ha levt mina vilda ungdomsår i, då hade det definitivt vara i åttiotalets färgsprakande år. Jag älskar musikstilen som spelades från kassetter och vinylskivorna, jag älskar all överdådig färg och de överdrivna kläderna. Är ju måttligt svartsjuk på morsan som hade den rätta åldern inne då! Hur som helst är jag väldigt uppspelt eftersom jag har skrivit mitt första CV och sökt mitt första jobb. Det känns helt knasigt! Det är ju vuxna människor som söker jobb, det ju vuxna människor som inser att deras e-post är fjantig och byter ut den mot en mognare. Jag kan inte förstå det, om en vecka och en månad fyller jag arton. ARTON! Helt crazy.
Lite humor, varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela