Sur, surare, surast.

Publicerad 2012-11-17 19:36:16 i Allmänt,

Sitter hemma hos Vickevire, ensam. Han är och röjer på Planetary Disobidience (eller hur det stavas, knepig skit) releesegig. Jag som har taggat detta event i en månad kan inte gå eftersom jag blev skallad i onsdags och har någon mild form av hjärnskakning. Surt surt surt. Tänkte att jag skulle skriva om något litet glädjeämne för att lätta upp inlägget, men jag kommer inte på något. Huvudet snurrar som en Mary Go Round- karusell och allting känns som en svart påse med hundbajs. Nåja, alla har väl sådana här dagar lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela