Comptine d'un autre été l'après midi

Publicerad 2011-03-22 14:45:52 i Allmänt,

Jag har sett Hur många lingon finns det i världen?
Det finns nog inte ord för att beskriva hur bra jag tyckte att den var, så klockren rakt igenom! Jag älskade vekrlgien filmen, den är verkligen sevärd!
Sebastian och jag såg den igår kväll på biografen i Växjö.
Hade för övrigt en mycket mysig helg med min Sebbe. ♥
Φ
Idag lärde jag mig början på Comptine d'un autre été l'après midi på piano.
Ett soundtrack frånn filmen Amelie from Montmartre.
Den filmen är gullig, men det var rackarns vad jag skriver om filmer.
Nu ska jag rita eller något, HEJPA!

Kommentarer

Postat av: Viktor

Publicerad 2011-03-22 21:23:21

sv: Jag vet att Gurkan vinner =)

Postat av: Lineja

Publicerad 2011-03-24 22:18:47

sv: hihihi taaaaackkkk snäääxii! :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela