Hurra!

Publicerad 2011-02-20 17:34:16 i Allmänt,

Nu är jag sexton, det skiljer sig inte så mycket från att vara femton.
Gästerna lämnar snart huset, så det är ett hejdundrans liv just nu.
Jag gillar inte släktkalas, mest en massa tråkigt prat och kaffe.
Fast, jag har ju en ganska knasig familj. Så lite lajbans blir det ju.
Martin och Tosse livar upp lite grann i alla fall. :)
Men, tillbaka till biten om min födelsedag.
Jag fick bland annat en väska av min moster.
Den var lite annorlunda, inte ful. Cool, liksom! B-)
Snart kommer Sebastian och då får jag ännu mer paket!

Kommentarer

Postat av: Viktor

Publicerad 2011-02-20 17:41:11

Ååh Grattis =)



sv: Ne det gör det ju inte!!!

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-02-22 19:12:18

Väskan med tassels! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela