Tjena syltskallar, I'm back!

Publicerad 2011-08-08 19:46:55 i Allmänt,

Igår kom jag hem från det stora, 13 dagar långa sommarlägret i Skåne. Utmattad, hes och förkyld som en hel alpacka packade jag upp allt innan jag däckade i 15 timmar. Man kan nog säga att det var bland de bästa dagarna i mitt liv. Att bo i en by med ett fyrtiotal underbara människor, på ett läger med fyrtiotusen andra helfestliga människor. Det finns så grymt mycket som jag skulle vilja skriva och berätta, men det skulle bara bli en stor, osammanhängade hög av ord som skulle vara obegriplig för de som inte upplevt det. Så.. skyll er själva att ni inte var där. ;)
Egentligen borde jag prata med Linnéa angående Kalmar Stadsfest, vi ska se Veronica Maggio på fredag, men jag ska nog sova lite till istället.

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-08-08 21:27:46

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! hihihihiihihiihhi lääääängtar!!! :D

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-08-08 21:29:13

sv: :') tack käsis, fattar du hur rörd jag blev? :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela