Blinka lilla stjärna där, lys så länge som du kan!

Publicerad 2010-11-24 22:33:11 i Allmänt,

Öppet hus idag, kan inte säga att filialen hade så mycket har erbjuda mig.
Jag menar, dom visade knappt ingenting om bild på Norrtull.
Kungsmad tilltalade mig betydligt mer!
ֺ
Efter öppet hus gick jag och Linnéa ner på stan.
En hel del kläder passerade mellan fingrarna,
en del fina och en del mindre fina.
ֺ
Linnéa tyckte att jag hade en cool klädstil,
även om jag inte vågade köpa kläderna alla gånger.
Men nu ska jag ändra min garderob! :)
ֺ
Och för er som undrar, jag fick en näve popcorn av Martin.

Kommentarer

Postat av: Viktor

Publicerad 2010-11-25 08:22:35

sv: ja det har du rätt i =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela