sexig i sportbh och shorts?

Publicerad 2010-06-10 21:52:30 i Allmänt,

Ja, det tycker visst killarna i klassen att LisaEngmans morsa är. Hähä, vi har ju haft den här uppfinnartävlingen. Jag pallar inte skriva om vad vi uppfann (jag&lisaNyquist) men vi vann iallafall. Det var as segt för vi ville inte det, jätte pinsamt ju. Vi hade ju då gjort en liten komisk reklamfilm som var totalt överdriven, det var väl det som lockade. Iallafall så ser man hur LisaE's morsa kuppar runt i sportbh och shorts och klippa gräset. Helt klockrent, shit va vi skrattade.
Jag vet att jag är awesome på att uppdatera, jag behöver inte er beröm. ;) Men nu i sommar ska jag bli ännu bättre!
aweawe, min 2nd darling, <3 det är bara synd att jag inte har någon fungerande data till den. :/

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-06-12 03:25:04

JAG VANN FAN OCKSÅ, UTAN ATT ENS PRESENTERAT DEN.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela