headern och bakgrunden

Publicerad 2009-10-30 10:12:05 i Allmänt,

Hm , det varkar ta en evighet för det att uppdatera . Men när det väl gör det så kommer bloggen se lite finare ut ! (: Great tuppen uppåt  de e en glá tummetått! . Hööh , vaknade för en liten stund sen . Verkar som om jag fortfarande är sjuk ;( Jag hade jätte svårt att sova igår kväll . Dels för att jag trodde att mitt huvud skulle sårängas x) . Men mest för att det va som obehagliga , kittliga ( som när någon kittlar dej jätte mycket . ) vågor som började i mitten på ryggraden och sen bara drog iväg över hela kroppen . Så jag låg typ och skakade i nån timme innan jag lyckades somna . XD Jaja , nu ska jag spela farmville ;) Om jag är frisk imorogn kanske jag kan hänga med pappa när dom ska till varberg imorgon ! :D


Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-10-30 12:42:32

facebook nööörd spela farmville!!hahahxD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela