Du och jag, Yann!

Publicerad 2014-03-12 20:51:08 i Allmänt,

Med Yann Tiersens kompositioner ur bland annat filmerna Amelié from Montmatre och Goodbye Lenin kopplar jag av. De senaste veckorna har jag inte varit hemma så pass tidigt att jag har kunnat slappna av och inte bara stupat i säng. Mina dagar är fyllda av bugg, sh'bam (och snart bodycombat med!!), skulptering och design av gymnasiearbete samt ett intet sinande plugg av körkort. Jag har aldrig haft så mycket att göra och jag har tamigtusan, i ett ord, inte varit så tillfreds med min tillvaro som nu. Det rullar nu som man så vajjert kan uttrycka sig. Till helgen hoppas jag att jag kan ta en rejäl storstädning av rummet samt kanske till och med sy ett par stygn på en klänning jag funderat över ett tag, och givetvis hinna färdigt med en hög arbeten. 
 
Note to self: res röven ur sängen och fixa en matlåda inför morgondagen, du kommer inte orka göra det i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela