Huvudvärken och Hannalelle

Publicerad 2013-11-20 18:18:12 i Allmänt,

Jag sitter på bussen just i detta nu, och jag längtar så okristligt mycket hem. Min blåsa är fylld till max, min mage går på tomgång och ett sjöslag pågår mellan tinningarna. Är så gnällig att jag blir trött och gnällig på gnället i mitt huvud. Nu släcker jag ned verksamheten, kryper ihop i fosterställning på sätet och försvinner som en liten boll i rymden bakom mina ögonlock. Eller ja, om jag kunde hade jag gjort det. Om jag ändrar sittställning finns det risk för läckage i de nedre regionerna, ajaj..

En liten bild om var mina tankar befinner sig just nu.(japp, jag har suttit i fyra timmar och lekt med lera, ryggraden, tragiskt jag vet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela