Fokuserar blickfånget på nya äventyr

Publicerad 2012-09-16 21:49:00 i Allmänt,

Efter en underbar helg med min fina Viktor förbereder jag mig på en ny vecka med bland annat öveningskörning, ettårs-middag med min egen lilla bit av paradiset, ännu en middag för min snart åttioåriga moffa och en helg med mina favoritflickor som inte kan bli annat än legendarisk. Och jag inser nu att den föregående meningen var en aning för lång, hoppsan! 
Gissa vem som har världens härligaste härligaste mamma? Idag kom hon hem med en ursnygg t-shirt från New Yorker. Hon sa att hon inte kunde gå förbi den, den var på rea och "precis din stil!", som hon uttryckte det. Och den är verkligen helt fabiulös. Det enda negativa var att det stod I ♥ lazy sundays. Jag hatar söndagar. Enligt mig är det den mest värdelösa dagen på hela veckan. Så vi ritade en spricka i hjärtat och skrev till ett litet hate. Vips så var tröjan både snygg och personlig. Jag lägger upp en bild eller något i morgon, min dator kan inte läsa i RAW-filer. 
Nu känner jag att detta var ett extremt tråkigt inlägg, med en massa trist text. Men så får det va, när man är korkad tom och glad.
En ful webbcambild från nyår, som jag slängde in mest för att sätta lite färg på inlägget. I och med att jag inte färglagde det med ord idag. Mina fina flickor. (Jag hittade ingen bild där du också var med Lissie, men jag ska gottgöra dig lilla kissen!)

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-09-16 22:36:38

åh gud, där var man glader! ;)

sv: hihi, tacktacktack! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela