Ruben och Elida

Publicerad 2012-09-13 18:14:36 i Allmänt,


Får jag presentera Elida och Ruben Nordmark. Dessa två, vackra människor var min farfars föräldrar som levde runt sekelskiftet 1900. För ungefär två timmar sedan hade jag ingen aning om vad de hette eller hur de ser ut, men så blev jag inbjuden till en grupp på facebook och vips så bara var de där. Jag har alltid varit nyfiken på min bakgrund och så vidare, så detta var verkligen en guldgruva som gjorde min dag. 
Jag tvivlar på att någon skulle låna denna bilden till någonting, men jag vill säga detta ändå: detta är en väldigt personlig bild för mig och jag skulle ta det som en förolämpning och antagligen bli ganska ledsen om någon lånade den. Så snälla, rör den inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela