Sömndruckna flaskor, samt en dos yrvaket yrande

Publicerad 2012-10-11 20:33:00 i Allmänt,

Allting blir så mycket roligare med bilder
                              ~
Den där mjuka, sköna tröttheten cirkulerar kring mitt huvud. När jag ser mig i spegeln förväntar jag mig nästan att se en av Saturnus ringar kring min hjässa. Fötterna dansar runt i rummet, raslösa och likväl bestämda. Fram till sängen, händerna plockar med en randig tröja och lägger den prydligt på samma ställe. Allting blir påbörjat och ingenting blir klart. Snart ögon, snart ska ni slippa vara vakna. Snart ska ni få vila. Men först, var tog den där tröjan vägen? (Jag måste bara inflika att jag nästan somnade när jag skrev texten..)

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-10-11 23:28:06

finafinafinafina bilden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela