I smiled at you, and you smiled back

Publicerad 2011-03-13 19:04:16 i Allmänt,

Jahopp, jag har massvis att skriva, men är ju så jädra trist att läsa fem kilometer text.
Så detta blir kortfattat, om någon vill veta lite mer så fråga mig bara! :]
Φ
I fredags åkte jag och Emma till hennes morsa i Nybro.
Kortfattat så kollade vi på typ sju filmer, åt mat, fixade naglarna, lite mer mat och spelade GTA San Andreas på datan.
Det var askul faktiskt, jag var grym på att köra strandloppor och korvbilar. ♥
Idag åkte vi in till Kalmar, vi åt och shoppade, nice.
Φ
Nu ska jag skriva klart en engelskatext om en kinesflicka som överlevde bombningen i Nagasaki.
MSTRKRFT – Heartbreaker - så sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela