Linkin Park - In The End

Publicerad 2011-03-15 16:43:45 i Allmänt,

Sitter just nu och försöker lära mig In The End på piano.
Tack gode gud för youtube och video tutorials. :)
Anledningen till att jag tar mig tid med det är för att man lättare kan nå högre betyg i musik om man kan spela något instrument eller sjunga.
Nu är det ju så att jag varken kan något av det eller är så särskillt musikalisk, men man kan ju låtsas.
Φ
Jag har jätte ont i nacken och när jag rör den, då känäcker den. Myyys!

Kommentarer

Postat av: ROBIN HOOD

Publicerad 2011-03-24 12:46:43

hoppas att du lär dig den! :D den är grym!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela