Joppa joppa joppa!

Publicerad 2011-07-06 11:28:32 i Allmänt,

Ska snart ta bussen till jobbet, om cirkus 25 minuter. Men idag lär jag typ bara få baka eller diska eller något sånt, eftersom jag klämde ankeln i en kaninbur igår. Usch, vad mesigt det där lät. Det var faktiskt en stor trä lucka! Nåja, idag var i alla fall ankeln blålila och tjock och blä. Och tja, ska jobba imorgon också och på fredag ska jag in till Växjö med min Lillis, som kom hem från Tyskland igår. Det ska bli askalas niz! Sedan vet jag nog inte vad som händer i helgen, Emmaboda kanske? Eller Växjö igen? I donno. :)
Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela