lördag

Publicerad 2009-10-31 19:44:23 i Allmänt,

Har inte gjort så mycket idag . Sov typ till elva för omväxlings skull , har vaknat vid nio alla andra dagr denna veckan . :P Men duschade och fixade lite grann . Vid fyra gick jag på nån all helgona gudtjänst med engman och malin . HÖÖH , jag avgudar malins röst ! <3 Nu sitter jag ute hos pappa , yay --' det är ju skit kul ! ;o Dom va och hälsa på i varberg idag *AVIS!* , så dom har en massa bilder på mitt enda favorit syskon barn Philip . :D Kan tyvärr inte visa någon bild för martin har sabbat USB- kabel utageb x) SMOOTH ! Höhö , men cajsa är på mej och tjabbar om att jag ska åka till henne och sova där .. Det skulle vara ganska kul men jag vet inte om pap pallar köra ;(

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-10-31 22:03:45

jag vet att jag är grym på att sjunga!:d<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela