Som en ofullständig trio, fast helt solo

Publicerad 2013-07-07 20:38:55 i Allmänt,

Det känns som om jag har förlorat min Vishnu, allt byggs upp och raseras utan något uppehåll. Utan paus.
Jag öppnar min ögon och stänger dem igen utan att reflektera över vad som händer runt omkring mig. vardagen består av att stiga upp, jobba och stupa i säng. Ingen tid för umgänge eller flärd, ingen tid för intressen. Men jag klagar inte, det håller huvudet tomt.
I morgon ska jag fixa ett gymkort så jag sysselsätter och frestar mina leder och muskler ännu mer, för att trötta ut och vila ut.
Jag vet inte riktigt var jag vill komma, vad poängen och essensen av det hela är. Allt har väl sin gilla gång, vare sig vi vill eller inte. Godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela