Filmtips!

Publicerad 2011-03-16 20:38:33 i Allmänt,

Såg just klart Hancock, mycket bra film mycket bra film.
Detta var första gången som jag såg den från början, jag har ju bara sett den på teve innan så det har väl varit de två senare tredjedelarna av filmen som jag hade sett innan.
Anyway, början sög verkligen. Den var jätte tråkig!
Men den är verkligen värd att se, eftersom upplösningen är så jävla underbar!
Jag älskar verkligen när saker och ting händer lite bortom allt i filmen.
Man ser vad som händer, kanske i lite slow motion, men man hör bara röster, ljudeffekter, ja rubbet på avstånd. istället så hör man någon passande musik.
Fast, jag blir alltid så arg när "själva slutet" kommer eftersom Hancock endå blir ensam. Pissigt pissigar pissigast!
But still, väldigt värd att se!

Φ
Nu när jag endå är igång och babblar om filmer så vill jag tipsa om The Butterfly Effect, inte tvån eller trean, ETTAN!
Den med Ashton Kutcher.
Så otroligt fantastisk film!
Jag kan inte skriva om den, för då vill jag bara se den.
Den filmen har nog råkat hamna högst upp på min topplista ;)
Gör er själva en tjänst och se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela