Skrillexexexexexex

Publicerad 2011-08-08 19:57:05 i Allmänt,

Måste bara peta in att jag har blivit helt infekterad av Skrillex och hans underbara dubstep. Och till er som rynkar på näsan åt sån här musik, dubstep är något som man lär sig tycka om. Det låte helt fel att säga så, men det är helt sant, första gången jag hörde Skrillex tyckte inte jag att det var så mycket att ha men efter att ha hört några låter blev jag helt fast!
Jag kan inte välja vilken jag skulle länka så jag stoppar in ett par stycken.

Kommentarer

Postat av: Viktor

Publicerad 2011-08-09 11:33:02

Sv: NÄR ÄR DEN!!!!

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-08-10 20:38:43

sv: ja för din kommentar! :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela