8-1, så jävla härligt. :)

Publicerad 2010-09-12 22:05:30 i Allmänt,

8-1 till Troja efter dagens match. Visserligen är Karlskrona ett division1 lag, men what ever.
Sjuk härlig känsla, fast jag var rätt trött och lutade mig rätt mycket mot Sebastians axel.. mys<3
Har varit en mycket mysig helg. Jag har ätit köttfondue och sett när Sebastian bowlade.
Han är sjukt duktig, fast det tycker inte han själv, men han har ju alltid fel. ;)
Markaryds marknad, hälsat på små knattarna Hampus och Lukas. Dom är för söta dom.
Nu är jag sjukt trött, dags att sova antar jag.
Schema ändring, sovmorgon till halv nio imorgon. Awsm!

Kommentarer

Postat av: Viktor

Publicerad 2010-10-06 09:14:05

Vad menar du med fritzel?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela