adjö, mina kära!

Publicerad 2010-10-11 19:59:17 i Allmänt,


Ja, så hade det låtit om jag verkligen hade varit dödens. :) Fast det är jag, måste plugga på en kvartsiljon småord.
Nåja, det löser sig. Tyska är verkligen sjukt svår nu och jag är verkligen glad och jag fixar ett G. Det är det viktigaste! Satsar hellre på ämnen som jag hanterar. :D
Skulle pluggat nu på eftermiddagen, men vi åkte till Emmaboda och hälsade på brorTosse och hans bruttan Johanna. ;) Dom ska köpa en lägenhet som verkligen var sjukt fin och mysig. Längtar lite till att få inreda en egen lägenhet och bo där, fast det blir ju en massa jobbigt ansvar...
Family House i Emmaboda, grejer det! Köpte an jätteball tröja där. Tog ett ganska dåligt foto i webbcamen på den. Får väl duga. I fredags köpte jag nya gympadojjor. Dom är verkligen jättefina. Lite bilder, bara för utfyllnad :)
Hejpa!


tröjan då. :)

Vilken fruktansvärd tur jag har. :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela