e- e- e- epic !

Publicerad 2010-01-30 13:09:09 i Allmänt,

Oslagbart och oförglömligt , Sol & Bad 2010 .

Tjugo pers i en liten badtunna . ♥
Bada isvak med en halvmeter tjock is runt , mellan 1 - 5 grader . ♥ <--- awesome !
Springa en runda i snön efter isvaken , barfota . ♥
Rulla sej i snön och sen ner i tunnan igen . ♥
Och en massa mer mys och annat .... :D ♥

Det var verkligen hur kul som helst .

Duhdoudoudou !
Oh superman !
Tuut tuut !
Pling swosh !
Click Click !
ICA kasse !


Mindre kul var dock att någon snarkade hela natten så man typ sov 20 minuter . xD
Fast jag kastade ju mina blöta badkläder på honom så han blev tyssst !

Jag ska lätt dit nästa år igen .



Poss ;* ( mina 3 bilderk ommer sen ! :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela