- frusna rör och kalla fingrar

Publicerad 2010-01-31 15:46:37 i Allmänt,

Sovit hos pappa , 13 grader inomhus .
Jaja , snart har dom installerat värmen .

-25 grader imorse , fyfan säger jag bara !
Jag råkade typ göra så att kallvattens rören frös . :$
Lite pinsamt .

Mina händer är kalla .
Nej , hela jag är kall ! :'(

Jobbat med matte , jag fattar faktiskt algebra nu .

Hah , jag är så där glad .. som när man inte kan sluta le ! ♥
How Come ? :o
Nej det pussar vi på ! :* ♥


Every Now And Then - Noisettes

Kalas bra låt ! :)

Poss ;*

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2010-02-15 09:44:22

Det var inte ditt fel att rören frös så tänk inte på det, dom har frusit 4-5 ggr i vinter o inget har gått sönder

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela