nattfunderingar .

Publicerad 2010-02-27 00:15:23 i Allmänt,

Jag kanske skulle ta och döpa om alla på min kontaktlista i mobilen till ;
Den Dära ....namnet....
Fast , då skulle det ju bli jobbigt att hitta den personen man söker .
Föratt inte tala om alla fel skickade sms och kostnaden !
Nej , det var nog ingen bra idé :(

Om jag får dett barn .
Om det slumpmässigt skulle bli en flicka ..
Då skulle jag nog döpa det till Inez . :)
Det är fint tycker jag ,
fast då kanske stackarn skulle bli retad för att namnet är ovanligt ?
Jag menar , om det komemrr någon till skolan och heter Orvar .
Ja ni fattar . :)

Här sitter jag och skriver ner alla min nattfunderingar .
Jag ska skriva upp allt som poppar upp i mitt huvud :D

Vad är lycka egentligen ?
Man vet ju att allting endå kommer ta slut !
Lev i stunden , jovisst men man måste ju ha lite koll .
Är det bara jag som tänker på att något bra snart kommer förstöras ?
Krossas som ett glas mot stengolv ?


Okej , nu ska jag sluta med mina emotankar. :)
pusshej<3

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-03-06 19:04:53

Inez Chines. :)

och angående det sista så känner nog alla så ibland.

men jag gillar det där med att leva i stunden.:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela