kent

Publicerad 2010-02-26 23:25:10 i Allmänt,

Igår hade vi schteek i kosta .
Jag , Lisa , Lilli , Emma , Adam och Danne .
Först spelade vi biljard .
Sen bastade vi och badade i snö'n .
Sen typ chillade vi i fåtöljer och spelade lite mer biljard .
Jag hade min mobil på och spelade lite Kent .

Danne : Seriöst , Kent gör fan bara deppmusik .

Jo , det kanske är sant .
Men ärligt talat .
Det är något speciellt med Jocke Bergs röst .
Jag älskar verkligen deras låtar . :)
Man kan ju verkligen slappna av till dom .

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-03-06 11:14:01

KENT

KENT

KENT

KENT

KENT

KENT

KENT

KENT

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela