Samma nätter väntar alla, utan dig är alla kalla

Publicerad 2010-12-22 23:42:35 i Allmänt,

Vet inte varför, fick bara lusta att lyssna på Mr Krunegård.
Samma nätter väntar alla är verkligen galet fin.
Jag vet inte varför, men musiken i den är så bra. Den är liksom sorgsen på något speciellt sätt. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, lyssna istället vetja! :)
Nu när jag endå är inne och maler på musik, så måste jag bara säga att musiken i Längtan skala 3:1 av Kent är grymt kuslig. Jag får kalla kårar längs ryggen av den!
Jag vet inte om det bara är jag, men riktigt bra musik kan göra mig så sjukt lycklig.
I somras eller något sånt hörde jag en låt som jag lyssnade på jätte mycket förra hösten, och då blev jag så sjukt glad. Tokigt, eller hur? :)
Är det bara jag som känner så?
Det var We Are The People av Empire of the sun. Haha, jag kommer ihåg att jag ville åka till Australien och se dem live. Sen skulle de på Hultsfredsfestivalen och jag var verkligen helt vansinnig för att jag inte kunde se dem.
ֹ
Sitter för tillfället och chattar med Linnéa. Vi båda hatar Digster förfest reklamen på spotify, därför diskuterar vi hur hon som pratar ser ut.
Vi är nog inte så snälla x)

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-12-23 01:59:45

hahahha! jag tycker vi var jätte snälla ;) mihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela