träningsvärk , jahadu !

Publicerad 2010-04-12 14:32:42 i Allmänt,

Förkyld , eller snarare hostsjuk .
Jag har nog hostat hela natten för det känns som om mina luftrör är förtvinade och jag har träningsvärk i sidorna under lungorna .
Förklaring : hostat så jag har böjt mej framåt och tagit i så mycket . x)
Om jag inte hade varit så utmattad efter dåmet hade det nog varit en sömnlös natt .
Men istället sov jag till halv två idag .
Ah dåmet , skulle gärna berätta om det , men jag pallar inte.
Säger bara att jag inte har haft så grymt kul på länge .
Ska rita istället , det är verkligen något av det bästa jag vet . :)
Njuter verkligen , men jag gör det inte tillräckligt ofta ;(
Aja , det blir Corpse Bride inspirerat iallafall nu . :D (malin)

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-04-12 21:51:23

BLI FRISK.

och kul att du hade kul i helgen. :)

OCH jag måste se Corpes Bride bilden när den är klar!

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-04-20 22:50:52

Hej, jag heter Lisa. Jag tycker om dig några kilo ibland. Hejdå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela