nöff :)

Publicerad 2009-11-27 14:26:24 i Allmänt,

Nej jag har faktiskt inte blivit en gris . *jaj* Men jag va hemma från skolan idag för jag kunde inte röra armen typ ;s Skumt ..... Men det känns bättre nu , bara lite trist att missa hkk'n med Ebba . :( Jaja . är hemma själv för Tosse är och julhandlar i Kalmar , Martin är på praktik och mamma är i Helsingborg eller något på en hotellhelg med Bengt . Det är bra , för det är hon värd ! :) Så nu kan jag göra saker som jag inte gör när någon annan är hemma . Men det finns ett problem , jag har inga sådana behov xD Jag gör typ vad jag vill iallafall . Sen ikväll ska ska jag ut till pappa , tyvärr . :( Det är så segt där ute , och jag är fortfarande grymt besviken på honom för det med rummet . Jag menar , varför ska ma ha ett rum till en person som kommer hem max 3 gånger om året ? ( Tim , han är typ 22 eller nått och har flyttat till Norge ! ) Och ska jag sova där varannan helg . Vem är där mest ? Jag tycker faktiskt att jag skulle få göra lite fint där , men varje gång jag röjer lite så att det blir plats för något så ställer dom bara dit nya saker ! Jaja , snart kanske jag slipper åka dit , när jag blir typ lite äldre --' Men någon kan ju rädda mej därifrån (a) . :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela