bra uppdatering *applåd*

Publicerad 2009-11-30 16:11:57 i Allmänt,

Men jag har haft fullt upp ! Eller inte .__. . Nej jag har faktiskt ingen bra ursäkt . Men nu bloggar jag *yay* . Var hos pappa , jätte segt . På lördan sålde jag kakor vid julskyltningen . Det var jätte segt och en finsk tant stod as länge och babblade om knästrumpor . Sen på söndan var jag på en mässa och fick min psalmbok , vad jag nu ska med den till . :p . Idag på gympan slog jag i cpknölen på armbågen så att den blev dubbelt så stor typ . Super lyckat .... Det gör ont ! xD Snart ska jag till stallet .. ;| Det har verkligen blivit jätte hemskt att åka dit ! Inte för att det är något fel med hästarna men jag tycker bara det är jätte tråkigt ! Ska bli skönt och sluta om jag ska vara ärlig .

Fin va ? (:

Jag gillar den bilden (x
Härlig bild !
Syskon kärlek (;
Norpade några bilder som jag har tagit när jag va hos pappa (; Alltså ,endel är ganska gamla

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2009-12-02 17:10:08

Fina hästar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela