.

Publicerad 2009-12-30 17:42:32 i Allmänt,

Skrev inget igår , Lisa var ju här så vi hade annat att göra . Vi var ju då i Växjö , handlade lite saker . Jag köpte tillexempel en ny mössa , ansiktsmasker , hörlurar och lite annat . Sen åt vi på Oxgrillen , det är super gott där . Vi satt nog där i en timme och en kvart eller något , det va jätte kul .
Sen gick vi och gjorde ingenting tills vi skulle möta Jesper och Issa på McD . Lisa och jag satt precis vid ingången och dom såg oss inte , blinda fån . :D . Men sen gick vi bara runt och snackade och så . Vi var bland annat inne på Konsum och funderade på om vi skulle köpa en jätte baguett och se hur folk reagerade om man petade på dom med den . Fast vi gjorde inte det sen . Också var vi inne på ' Café Å Läs ' . Det lilla fiket på bibblan , Jesper köpte nån kaffegrej som verkade helskum , den hade jätte mycket skum .
Sen åkte vi hem . Lisa och jag använde ansiktsmaskarna och sen sminkade vi varandra till indianer och hoppade runt och tog bilder . Det var kul . Sen kollade vi på en av mina favorit filmer , Sweeney Todd . :D♥ , till typ 3'00 .
Idag har vi inte gjort något typ . Mamma hämtade dom gamla Nintendo 8'bitars spelen på vinden . ( Tosse har lånat Dempas Nintendo 8'bitars )
Asså , det är verkligen jätte nostalgiskt att sitta och spela , detta var ju det enda man gjorde när man var liten . Först  var jag jätte besviken för att i inte hittade mitt favorit spel , Lolo . Man är ett litet blått blåbär/tuggummi ( vet inte riktigt vad han är för något ) . Men sen hittade vi det , det satt i vårt 8'bitars som typ är trasigt . Så vi antar att det var jag som spelade sist för jag var den enda som spelade Lolo . Man kan typ inte dö på det , men vaddå ? Jag var 5 år sista gången jag spelade det . Men det är jätte att spela igen .

Imorgon ska jag åka till Kosta , ska fira nyår där .
Jag blev ganska glad idag för jag fick ett sms från Olivia . Hon undrade om jag ville va med dom på nyår . Detär lite trist att jag inte kunde men det kändes bra att dom ville ( eller jag vet inte om det bara var Olle som ville xD men endå :D ) att jag skulle vara med . ♥

Om jag inte skriver något imorgon , vilket jag antagligen inte gör :

GOTT NYTT ÅR !

poss ;*

Kommentarer

Postat av: ingrid

Publicerad 2009-12-30 18:02:54

svar: bara världens snyggaste mobil alltså!!! :D har du en sån eller? ^-^

Postat av: ingrid

Publicerad 2009-12-30 19:10:36

svar: hahahaha! ^-^ ja, fast jag har tappat den i golvet X antal gånger så den är både repig och bucklig<3

Postat av: ingrid

Publicerad 2009-12-30 20:15:12

svar: inte najs!!! o: vad gör du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela