Bussa ...

Publicerad 2009-12-29 11:23:11 i Allmänt,

Ska ta bussen vid 12'00 från vårdcentralen och sen blir det in till stan med Lisa . Vi ska shoppa lite och sen ska vi träffa två kompisar , Issa och Jesper , på McD nere på stan . McDonalds Bengts hemvist . Han är så cool , om han jobbar idag ska jag köpa något bara för att han är så jävla härlig ! Annars gillar jag inte McDonalds och sånt , MAX är acceptabelt . Sen ska Lisa och jag sova över här hos mej , woho . Det brukar bli livat . xD
Hahah Lisa !
*Degsosol
*Basket - boll - ar - na
*Emo
Lite andra ord . 8)
Åh , jag älskar Alfapet hahah !
Nej nu ska jag gå och äta en macka eller nått innan jag åker .

Poss ,*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Se världen som den verkligen är, med dina egna ögon och ingen annans.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela